Физички лица

Tелефонско банкарство

Знаеме дека во некои моменти потребно е да поставите прашање или да побарате совет за банкарските услуги кои Ви се на располагање. Затоа Ви овозможуваме поддршка, преку услугата телефонско банкарство овозможена на македонски, албански и англиски јазик.
 

Што добивате со оваа услуга?

  • Бесплатни информации за состојбата на Вашите сметки, приливите кои ги очекувате и реализираните одливи
  • Поддршка за ракување со картичка, банкомат и електронско банкарство, 24 часа, 7 дена во неделата
  • Инфомации за курсна листа и пресметка на камата за кредити и депозити согласно со условите за кои Ви е потребна информација
  • Деблокада на блокиран корисник на системот електронско банкарство (поради повеќе од 3 пати погрешно внесена лозинка), како и откажување на погрешно процесиран електронски налог од страна на клиентот, по негова интервенција во рок од 15 минути
  • Информации за услугите, новостите на банката

Како можете да го користите телефонското банкарство?

  • 24/7 можете да се обратите на телефонскиот број 02/2446 000 и да ја побарате потребната информација
  • Можете да се обратите за поддршка на info@procreditbank.com.mk 

Како да аплицирате за услугата телефонско банкартсво?

  • Пополнете барање во која било екпозитура на ПроКредит Банкасо каде ќе добиете сопствен идентификациски код кој Ви овозможува пристап до потребните информации за Вашата сметка преку телефон (Погледни мрежа на екпозитури)
  • За информации обратете се во Контакт Центарот на 02/2446 000 или info@procreditbank.com.mk

 
17.11.2017
  • EUR 61,35 61,4883 61,80
  • USD 0 52,2371 0
  • CHF 0 52,6171 0
  • GBP 0 68,9485 0